Pārzinis un tā kontaktinformācija
Dokumenta piemērošanas sfēra
Personas datu apstrādes nolūki
Personas datu apstrādes tiesiskais pamats
Personas datu apstrāde
Personas datu aizsardzība
Personas datu saņēmēju kategorijas
Trešo valstu subjektu piekļuve personas datiem
Personas datu glabāšanas ilgums
Piekļuve personas datiem un citas Klienta tiesības
Klienta piekrišana datu apstrādei un tiesības to atsaukt
Saziņa ar Klientu
Komerciāli paziņojumi
Mājaslapu apmeklējumi un sīkdatņu apstrāde
Citi noteikumi
Šīs Privātuma politikas mērķis ir sniegt fiziskajai personai – SIA DM grupa klientam – informāciju par personas datu apstrādes nolūku, apjomu, aizsardzību, apstrādes termiņu un datu subjekta tiesībām datu iegūšanas laikā, kā arī apstrādājot klienta personas datus.
∙ fiziskajām personām – klientiem un citiem SIA DM grupa piedāvāto preču un pakalpojumu lietotājiem (tajā skaitā, potenciālajiem, bijušajiem un esošajiem), kā arī trešajām personām, kuras saistībā ar pakalpojumu sniegšanu fiziskai personai (klientam, lietotājam) saņem vai nodod SIA DM grupa jebkādu informāciju (tajā skaitā, kontaktpersonas, maksātāji u.c.);
∙ SIA DM grupa uzturētajām mājaslapām (turpmāk – Klienti).
∙ Pakalpojumu sniegšanai un preču pārdošanai:
– klienta identificēšanai;
– līguma sagatavošanai, noslēgšanai un noslēgšanas fakta pierādīšanai;
– preču piegādei un pakalpojumu sniegšanai (līguma saistību izpildei);
– pakalpojumu darbības nodrošināšanai / uzturēšanai;
– garantijas saistību izpildei;
– preču un pakalpojumu uzlabošanai, jaunu preču un pakalpojumu attīstībai;
– pakalpojuma lietošanas veicināšanai, reklamēšanai un izplatīšanai;
– klientu apkalpošanai;
– iesniegumu un iebildumu izskatīšanai un apstrādei;
– klientu noturēšanai, lojalitātes celšanai, apmierinātības mērījumiem;
– norēķinu administrēšanai;
– kredītspējas novērtēšanai, kredītu uzraudzībai;
– parādu atgūšanai un piedziņai;
– mājaslapu uzturēšanai un darbības uzlabošanai.
∙ Biznesa plānošanai un analītikai:
– statistikai un biznesa analīzei;
– plānošanai un uzskaitei;
– efektivitātes mērīšanai;
– datu kvalitātes nodrošināšanai;
– tirgus un sabiedriskā viedokļa pētījumu veikšanai;
– atskaišu sagatavošanai;
– klientu aptauju veikšanai;
– riska vadības aktivitāšu ietvaros.
∙ Informācijas, informācijas sistēmu un uzņēmuma drošības nodrošināšanai
∙ Informācijas sniegšanai valsts pārvaldes iestādēm un operatīvās darbības subjektiem ārējos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un apjomā.
∙ Citos specifiskos nolūkos, par kuriem Klients tiek informēts brīdī, kad viņš sniedz attiecīgus datus SIA DM grupa.
∙ līguma noslēgšanai un izpildei – lai noslēgtu līgumu pēc Klienta pieteikuma un nodrošinātu tā izpildi;
∙ normatīvo aktu izpildei – lai izpildītu SIA DM grupa saistošos ārējos normatīvajos aktos noteiktu pienākumu;
∙ saskaņā ar Klienta – datu subjekta piekrišanu;
∙ leģitīmās interesēs – lai realizētu no SIA DM grupa un Klienta starpā pastāvošajām saistībām vai noslēgtā līguma, vai likuma izrietošas SIA DM grupa leģitīmās intereses;
∙ datu subjekta vai citas fiziskās personas vitālo interešu nodrošināšanai – lai nodrošinātu SIA DM grupa nodarbināto personu, Klientu un apmeklētāju fizisko un īpašuma drošību.
∙ veikt komercdarbību;
∙ pārbaudīt Klienta identitāti pirms līguma noslēgšanas;
∙ nodrošināt līguma saistību izpildi;
∙ novērst nepamatotus finansiālus riskus savai komercdarbībai (t.sk., veikt kredītriska novērtējumu pirms preču un pakalpojumu pārdošanas un līguma izpildes laikā);
∙ saglabāt Klientu pieteikumus un iesniegumus par preču pirkumu un pakalpojumu sniegšanu, citus pieteikumus un iesniegumus, piezīmes par tiem, t.sk., kas veikti rakstveidā vai mutiski, zvanot un mājaslapās;
∙ veikt sarunas ar Klientu ierakstu par pakalpojumu darbības nodrošināšanu, uzturēšanu, norēķiniem, lai veiktu klientu apkalpošanas kvalitātes kontroli;
∙ veikt sarunas ar Klientu ierakstu, lai organizētu pakalpojuma līgumsaistību izpildi;
∙ veikt sarunas ar Klientu ierakstu, kuras laikā tiek noslēgts mutisks līgums, līguma noslēgšanas fakta pierādīšanai;
∙ analizēt SIA DM grupa mājaslapas un interneta vietņu darbību, izstrādāt un ieviest to uzlabojumus;
∙ administrēt Klienta kontu SIA DM grupa mājaslapās un interneta vietnēs;
∙ veikt darbības Klientu noturēšanai;
∙ segmentēt klientu datu bāzi pakalpojumu efektīvākai nodrošināšanai;
∙ izstrādāt un attīstīt preces un pakalpojumus;
∙ reklamēt savas preces un pakalpojumus;
∙ nosūtīt citus ziņojumus par līguma izpildes gaitu un līguma izpildei būtiskiem notikumiem, kā arī veikt Klientu aptaujas par precēm un pakalpojumiem un to lietošanas pieredzi;
∙ novērst krāpniecību;
∙ nodrošināt korporatīvo pārvaldību, finanšu un biznesa uzskaiti un analītiku;
∙ nodrošināt efektīvus uzņēmuma pārvaldības procesus;
∙ pakalpojumu sniegšanas un preču pārdošanas, un piegādes efektivitāti;
∙ nodrošināt un uzlabot pakalpojumu kvalitāti;
∙ administrēt maksājumus;
∙ administrēt neveiktus maksājumus;
∙ vērsties valsts pārvaldes un operatīvās darbības iestādēs un tiesā savu tiesisko interešu aizsardzībai;
∙ informēt sabiedrību par savu darbību.
∙ Datu šifrēšanu, pārraidot datus (SSL šifrēšana);
∙ Ugunsmūri;
∙ Ielaušanās aizsardzības un atklāšanas programmas;
∙ Citus aizsardzības pasākumus atbilstoši aktuālajām tehnikas attīstības iespējām.
∙ ja attiecīgajai trešajai personai dati jānodod noslēgtā līguma ietvaros, lai veiktu kādu līguma izpildei nepieciešamu vai ar likumu deleģētu funkciju (piemēram, bankai norēķinu ietvaros);
∙ saskaņā ar Klienta skaidru un nepārprotamu piekrišanu;
∙ ārējos normatīvajos aktos paredzētajām personām pēc viņu pamatota pieprasījuma, ārējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un apjomā;
∙ ārējos normatīvajos aktos noteiktos gadījumos DM grupa leģitīmo interešu aizsardzībai, piemēram, vēršoties tiesā vai citās valsts institūcijās pret personu, kura ir aizskārusi šīs DM grupa leģitīmās intereses.
∙ tikai tik ilgi, kamēr ir spēkā ar Klientu noslēgtais līgums (tajā skaitā, sarunu, kurās tiek noslēgts mutisks līgums ierakstus);
∙ dati ir nepieciešami tam nolūkam, kam tie ir saņemti;
∙ kamēr ārējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā DM grupa vai Klients var realizēt savas leģitīmās intereses (piemēram, iesniegt iebildumus vai celt vai vest prasību tiesā);
∙ kamēr kādai no pusēm pastāv juridisks pienākums datus glabāt (piemēram, saskaņā ar Grāmatvedības likumu, uzņēmumam izrakstītie rēķini jāglabā 5 gadus, u.c.);
∙ kamēr ir spēkā Klienta piekrišana attiecīgai personas datu apstrādei, ja nepastāv cits datu apstrādes likumīgs pamats. Pēc tam, kad šajā punktā minētie apstākļi izbeidzas, Klienta personas dati tiek dzēsti. Auditācijas pieraksti tiek uzglabāti vismaz vienu gadu no to veikšanas dienas saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto.
∙ nosūtot e-pastu uz adresi: info@dmgrupa.lv;
∙ nomainot uz ierīcēm paziņojumu (notifikāciju) saņemšanas iestatījumus;
∙ izmantojot komerciālajā paziņojumā paredzēto automatizēto iespēju atteikties no turpmāku paziņojumu saņemšanas, noklikšķinot uz atteikšanās norādes attiecīgā komerciālā paziņojuma (e-pasta) beigās.
SIA DM grupa privātuma politikas pielikums
Datu kategorijas
Nr. |
Datu kategorija |
Piemēri |
1 |
Personas identifikācijas dati |
vārds, uzvārds, personas kods/ID, dzimšanas datums, pases Nr./ID numurs, paraksts |
2 |
Personas kontaktinformācija |
adrese, telefona numurs, e-pasta adrese |
3 |
Īpašo kategoriju dati (sensitīvie) |
rezidents/nerezidents, miršanas statuss, invaliditātes pazīme |
4 |
Personas kontaktpersonu dati |
kontaktpersonas vārds, uzvārds, e-pasta adrese, telefona numurs |
5 |
Klienta dati |
klienta līguma numurs, klienta reģistrēšanas datums, statuss |
6 |
Klienta analītikas dati |
piederība kategorijai, segments, vecuma grupa, vecuma segments (jauniešu, masu, senior), valoda, dzimums u.c. |
7 |
Līguma dati |
līguma numurs, parakstīšanas / apstiprināšanas datums, veids, pielikuma numurs, pielikuma datums |
8 |
Darījuma dati |
darījuma numurs, datums, darījuma nosaukums, veids, statuss |
9 |
CRM1 aktivitātes dati |
aktivitātes numurs, veids, datums, kategorija, īpašnieks |
10 |
Komunikācijas dati |
ienākošās/izejošās saziņas veids, numurs, datums, reģistrētājs, saturs, piegādes statuss |
11 |
Preces pirkuma dati |
preces nosaukums, preces kods, pirkuma datums, pavadzīmes numurs, preces saņemšanas veids, cena, apmaksas veids, čeka informācija |
12 |
Līzinga pirkuma dati |
Līzinga līguma numurs, lēmums, maksājumu grafiks |
13 |
Maksātspējas pārbaudes dati |
statuss par ārēja parāda esamību, kredītriska vērtējums, maksātspējas statuss |
14 |
Norēķinu dati |
norēķinu sistēmas konta numurs, bankas konta numurs, rēķina numurs, datums, summa, rēķina saņemšanas veids, apmaksas datums, parāda summa, parāda piedzīšanas informācija |
15 |
Bojājumu/ servisa dati |
Bojājuma/ servisa numurs, reģistrēšanas/atrisināšanas datums, veids, apraksts |
16 |
Iebildumu/pieteikumu dati |
iebilduma/pieteikuma numurs, reģistrēšanas/atrisināšanas datums, veids, apraksts |
17 |
Klientu aptauju dati |
aptaujas nosaukums, izsūtīšanas datums, atbildes sniegšanas datums, aptaujas jautājumi un sniegtās atbildes |
18 |
DM grupa interneta lapās veiktās darbības |
IP adrese, veiktās darbības nosaukumus, interneta lapas sadaļa, datums un laiks |
19 |
Sarunu ierakstu dati |
DM grupa klientu apkalpošanas tālruņu sarunu ieraksti, datums un laiks |
20 |
Pieejas dati sistēmām |
klientam piešķirtie lietotājvārdi un paroles |
21 |
Piekrišanu2 informācija |
klienta izteiktās piekrišanas atzīme pa tēmām, piekrišanas datums un laiks, avots |
1 CRM (Customer Relationship Management) – klientu attiecību vadības sistēma.
2 Piekrišana – klienta brīvi, nepārprotami izteikts gribas apliecinājums, ar kuru klients atļauj apstrādāt savus personas datus atbilstoši DM grupa sniegtajai informācijai.
Mūsu uzņēmuma lielākā vērtība ir mūsu klienti.
Izvēlies